Наша місія та цінності
Комунальний заклад «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради діє у відповідності до ліцензії на провадження освітньої діяльності, виданої Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 23.08.2018 № 568 «Про ліцензування освітніх закладів області у сфері дошкільної, початкової, базової, повної загальної середньої освіти». Орієнтовна кількість 1-4 класів – 4; дошкільних груп – 6. Інтернат , чергових груп – 4. Ліцензований обсяг (максимальна кількість осіб, що можуть навчатися одночасно, або проектна потужність) – 150 осіб.
Місія закладу: створення сприятливого освітньо-виховного простору з метою формування життєвих компетентностей учнів, підготовки їх до відповідної практичної діяльності та самостійного життя в сучасних суспільно-економічних умовах.
Головною метою закладу є реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку.
Головними завданнями комунального закладу «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради є:
- здобуття дітьми з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, дошкільної та початкової освіти з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку та відповідно до освітньої програми центру;
- забезпечення системного кваліфікованого психолого-педагогічного супроводу дітей із складними порушеннями з урахуванням їх здоров’я, особливостей психофізичного розвитку;
- соціалізація та інтеграція дітей із складними порушеннями в суспільство;
- проведення корекційно-розвиткової роботи;
- надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю;
- надання консультації батькам або іншим законним представникам, які виховують дітей із складними порушеннями, з метою обов’язкового залучення їх до освітнього процесу.
“Модель” випускника комунального закладу «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради – це особистість, у якої сформовані компетентності відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти та Типових освітніх програм.
У закладі навчання відбувається українською мовою.
Заклад здійснює освітній процес за денною формою навчання у режимі 5-денного навчального тижня і цілодобовим перебуванням в інтернаті та чергових групах (у вихідні та святкові дні).
До закладу зараховуються діти зі складними порушеннями розвитку, а саме:
- діти з порушеннями інтелектуального розвитку у поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;
- діти з розладами спектру аутизму у поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення або порушеннями інтелектуального розвитку;
- діти із синдромом Дауна;
- діти з іншими складними порушеннями розвитку.