Головна
Про нас
Діяльність
Фінансово-господарська діяльність
Освітня діяльність
Кафедра дошкільного виховання
Кафедра корекційно-розвивального …
Кафедра початкового навчання
Інформаційна прозорість та відкритість …
Батькам
Практичні рекомендації
Батькам про COVID 19
Догляд за іграшками в карантині
Як спілкуватися з дітьми
Головні принципи родинного виховання …
Правила ефективного спілкування з дітьми
Практичний психолог
Психогігієна професійної діяльності …
Спільне викладання або командне навчання
Портфоліо Лагойко Олени Вікторівни
Вихованці першої групи разом з …
Соціометричне дослідження
Лепбук : «Права свої знай, та про …
Батькам
Особливості формування Я-концепції у …
Ігри для дітей з РАС
Педагогам
Збереження психологічного здоров’я …
Як допомогти
Банківський переказ
Подяка
Стати волонтером
Контакти
Головна
Про нас
Діяльність
Фінансово-господарська діяльність
Освітня діяльність
Кафедра дошкільного виховання
Кафедра корекційно-розвивального …
Кафедра початкового навчання
Інформаційна прозорість та відкритість …
Батькам
Практичні рекомендації
Батькам про COVID 19
Догляд за іграшками в карантині
Як спілкуватися з дітьми
Головні принципи родинного виховання …
Правила ефективного спілкування з дітьми
Практичний психолог
Психогігієна професійної діяльності …
Спільне викладання або командне навчання
Портфоліо Лагойко Олени Вікторівни
Вихованці першої групи разом з …
Соціометричне дослідження
Лепбук : «Права свої знай, та про …
Батькам
Особливості формування Я-концепції у …
Ігри для дітей з РАС
Педагогам
Збереження психологічного здоров’я …
Як допомогти
Банківський переказ
Подяка
Стати волонтером
Контакти
Дитина повинна знати, що вимагають від неї батьки, що в її поведінці задовольняє їх, а що – ні. Усі свої претензії батьки мають аргументувати за вимогами.
Не можна карати дитину за те, чого вона не знала, відповідальність за скоєне має ґрунтуватись на її розумінні.
Перш ніж щось вимагати від дитини, треба впевнитися, що на це вона здатна.
Не можна карати дитину за поведінку, коли немає навмисного супротиву – слід розрізняти дитячу безпорадність і лиху непокору. Безпорадність спричинюється забудькуватістю, помилками і випадковостями. Лиха непокора – то вже обміркований акт, відмова визнавати батьківську владу. Вона виявляється лише тоді, коли дитина знає, що хочуть від неї батьки, проте чинить навпаки.
Щоразу після владнання конфлікту треба пригорнути і приголубити дитину, показати їй свою любов.
У стосунках з дітьми слід керуватися любов’ю до них.
Не принижувати гідність дитини фізичними покараннями, які порушують її права як члена сім’ї й суспільства та засвідчують власне безсилля батьків та вихователів.
Головні принципи родинного виховання дітей