Мотивація до навчання молодших школярів Я, Онищук Ольга Михайлівна вчитель 1 класу. З перших днів навчання дитини в школі намагаюся створити ситуацію успіху, підбадьорюю учнів ,що зазнали невдачі, хвалю навіть за незначний крок уперед. Дитячу співпрацю я починала з найпростішого : Як сидіти за партою, щоб працювати «очі в очі» з товаришами; Як погоджуватися ,не заперечувати; Як допомагати і як просити допомоги; «Ранкові зустрічі» в нас проходять кожен день за 15 хвилин до уроку. Діти стають в коло і вітаються один з одним, потім упродовж короткого часу діляться своїм власним досвідом із товаришами. Діткам це дуже подобається. У 1 семестрі були роздруковані кошики, які кріпилися до шафи кожної дитини ,впродовж уроків дітки отримували фішки за правильні відповіді ,а потім обмінювали на горішки та грибочки ,які приклеювали у кошик для білочки. Для мотивації дітей до навчання я залучаю батьків, а саме створила групу у вайбері «Школярик 2017»,де я спілкуюся з батьками і батьки мають змогу спілкуватися один з одним. Обов’язково телефоную батькам і розповідаю про успіхи дитини. [widgetkit id=2013] Я, Хильчук Марія вчитель 2 класу. Мій девіз : “Учитель готується до найкращого уроку все життя”. В.Сухомлинський. Кожного разу, готуючись до уроку, я намагаюсь знайти щось надзвичайно цікаве. В сучасних умовах все важче зацікавити школярів – адже світ і так насичений різноманіттям подій. В кожного свої методи, але невід’ємною частиною уроку є мотивація. У своїй роботі я постійно зацікавлюю дітей, та активно використовую свій творчий потенціал: різноманітні методи, прийоми і засоби навчання. В першу чергу обираю різні форми уроку. Такі як: подорожі, пригоди, урок-казка, урок-сюрприз, у вигляді конкурсу, презентації, урок-екскурсія, вікторини, урок-змагання. Комп’ютер, таблиці, ілюстрації, відеофільми, презентації — правильне й доречне використання цього тільки прикрашає будь яке заняття. Велику перевагу на уроках віддаю інтерактивним вправам: «Аналогії», «Обговорення», «Вузлики», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ», «Роби, як я», «Незакінчене речення». Постійно використовую дидактичні ігри та ігрові ситуації на уроках: «Казкові герої», «У ролі чарівника», «Веселий м’ячик», «Там - там», «Збери слово», «Ланцюжок», «Так чи Ні», «Хто де живе?» і т. д. Постійно співпрацюю з батьками. При потребі даю поради та консультую батьків. Даю волю вибору інформації учням та викликаю інтерес до навколишнього середовища через екскурсії та мережу Інтернет. Мотивую дітей за допомогою смайликів. Для того, щоб виховати інтерес до навчання та заохотити дитину ходити у школу я на уроках використовую комп’ютерні технології та різноманітні сучасні та цікаві ігри, що робить процес навчання легкодоступним та зрозумілим для дітей. На уроках літературного читання ми переглядаємо презентації про життя і творчість письменників та поетів, які формують інтерес до вивчення літературних творів. Часто робимо виступи біля дошки, що формує у дітей впевненість. Діти полюбляють малювати малюнки до творів літератури, що допомагає зрозуміти зміст прочитаного. На уроках природознавства дітям подобаються уроки на природі, тому часто виходимо в шкільний сад і проводимо урок на свіжому повітрі, спостерігаючи за природою навкруги. Цікавим для учнів є також урок основ здоров’я та курсу за вибором молодших школярів за круглим столом та чашкою чаю, що знімає напруження і діти із задоволенням обмінюються своїми думками. Дуже полюбляють учні подорожі в бібліотеку, на фотовиставку, в краєзнавчий музей, екскурсії та майстер-класи, де діти виготовляють вироби із солоного тіста, з паперу, готують їжу, після яких залишаються незабутні враження. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Я , Сезьомова Лілія Іванівна , вчитель 4-класу зацікавлюю дітей до навчання , застосовуючи такі методи і прийоми : - Заохочення схваленням, похвалою; -Заохочення довірою; Пізнавальні ігри з урахуванням віку. Вони передбачають ситуації переживання успіху, оскільки також спрямовані на створення ситуацій, але ігрових, які викликають яскраві емоційні переживання; Метод стимулювання, основним правилом якого є: «Це згодиться в житті», «Без цього не можна бути освіченою та культурною людиною», «У майбутньому це стане тобі необхідним»; Групова робота, яка сприяє відчуттю позитивної атмосфери в колективі ; Вправа «Мікрофон» , це дає можливість висловлювати свою думку і вислухати товаришів; Трибуна , де кожна дитина навчається бути оратором.